Vyhledávání       Obchodní podmínky       Nápověda
 
Antikvariát
ISIS
 
Prodáno - Schiffman, Leon G. * Kanuk, Leslie Lazar, 1929:
Nákupní chování


Schiffman: Nákupní chování, 2004 Computer Press, Brno 2004       Edice: Praxe manažera

Rozsah: 633 s.    Formát: 23,1x17,2
Popis: Vázaná (lamino), bez přebalu, velmi dobrý stav. (96%)

Cena: 300 Kč

Nakladatelské údaje:



Anotace:
Publikace je určena: - marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat - obchodníkům, kterým poradí, co všechno a jak mohou udělat pro to, aby zákazníka lépe přesvědčili - pracovníkům v reklamních agenturách, které zasvětí do tajů přesvědčivé komunikace a nabídne jim mimo jiné i desítky barevných reklam pro inspiraci, jak úspěšnou reklamu koncipovat - studentům marketingu, obchodu, ale i psychologie, sociologie a dalších společenských věd Dozvíte se: - jak je vědní obor nákupní chování definován, se kterými dalšími obory se prolíná - jaké známe formy spotřebitelského průzkumu a jak má vzorový spotřebitelský výzkum probíhat - co je segmentace trhu a jaká existují kritéria pro tzv. zaměření tržních segmentů - že motivace spotřebitele je psychologická síla, a proto se mimo jiné vyznačuje dynamikou - jak spolu souvisí osobnost a nákupní chování - jak interpretují osobnost různé psyhologické teorie - jak spotřebitel vnímá podněty okolí - jak probíhá tzv. nákupní určení - na základě čeho se utvářejí tzv. postoje zákazníka a jak probíhají jejich změny - jakou roli hraje při nákupu komunikace, jak funguje tzv. komunikační model - proč je zákazník ovlivňován tzv. referenčními skupinami i rodinou - čím se vyznačují zákazníci v odlišných společenských třídách a jak se chovají - jaký vliv má na nákupní chování kultura - co jsou tzv. subkultury a jak se dále člení - jak probíhá rozhodovací proces spotřebitele - jak marketingově využít tzv. názorové vůdce - co následuje po rozhodnutí a koupi Publikace nabízí i vzorové příklady pro aktivní výuku. [obálka Computer press 2004]


 
  Prodáno