Victoria Publishing, Praha 1993
Rozsah: 369 s.
Popis: Vázaná (lamino), bez přebalu, velmi dobrý stav. (98%)
Cena: 100 Kč
Anotace:
Proč zatím firmy reagovaly váhavě a nedůsledně na nápor zahraniční konkurence? Proč se neochotně učí z příkladů nejschopnějších soupeřů? Proč považují vynikající výrobu za druhořadý prvek konkurenčního boje?
Na tyto a další otázky, spojené se zvýšením konkurenční schopnosti firem, odpovídá tato kniha. Uvádí řadu konkrétních příkladů úspěšných strategií, vedoucích od zlepšení výroby k zaujetí většího prostoru v tržním prostředí. Přináší programy zvyšování jakosti, snižování zásob, zvyšování spoluzodpovědnosti zaměstnanců a zlepšování mezifunkčních vazeb, dává rady, jak reagovat na rozpad světových trhů.
Mimořádně potřebná kniha pro vedoucí pracovníky, plánovače, profesory a studenty vysokých škol.
[anotace in Victoria Publishing, 1992 - Powis: Jak se perou špinavé peníze]
|