Vyhledávání       Obchodní podmínky       Nápověda
 
Antikvariát
ISIS
 
Zeštíhlete svoje Břicho, Zadek a Stehna navždy!
: Ženy - zbavte se nadváhy a zpevněte své tělo

: Zeštíhlete svoje Břicho, Zadek a Stehna navždy!, 2000 Pragma, Praha c2000

Rozsah: 331 s.    Formát: 27,6x20,9
Popis: Brožovaná, velmi dobrý stav. (97%)

Cena: 100 Kč

Nakladatelské údaje:
[1. vydání.] * Z anglickéhouoriginálu Banish Your Belly, Butt, and Thighs Forever! přeložil Pavel Kaas. * Sazba Cicerou- Ing. Olaf Šnajder, Brandýs n. L. Vytiskla a knihařsky zpracovala Severografia a. s., závod Most.


Anotace:
Už žádné šílené diety, fanatické okupace tělocvičen a posiloven, už žádné úzkostlivé počítání kalorií! Máte před sebou knihu, která vám ukáže, jak snížit svoji tělesnou hmotnost a vytvarovat a zpevnit své problematické tělesné partie bez ohledu na to, jak hektický způsob života vedete. Dílouzeštíhlete svoje Břicho, Zadek a Stehna - navždy! vám poskytuje stovky způsobů, jak zahájit pravidelné cvičení bez zbytečných bolestí, jak snížit kalorickou hodnotu vámi konzumovaných potravin, aniž byste se vzdali chuti, a jak si vytvořit zdravější - nicméně stále realistické - každodenní návyky. Ztotožněte svoji budoucnost s jednoduchými strategiemi, drobnými změnami a pevnějším, jakož i zdravějším tělem. [z obálky Pragma 2000]


Obsah:
Předmluva /3/. Poděkování /6/. DÍL PRVNÍ: UMĚNÍ TVAROVÁNÍ POSTAVY Jde ouživotní styl, nikoliv oudietu /9/, Vaše jedinečné tělou/13/, Coumůžete změnit a counikoliv /17/. DÍL DRUHÝ: JEZTE TAK, ABYSTE BYLA ŠTÍHLÁ Deset zásad prouvítězství nad obezitou /25/, Nejlepší a nejhorší jídla prouvaši postavu /28/: Bagety, chléb, rohlíky, housky a koblihy /29/ - Brambory a přílohy /33/ - Hamburgery a hot dogy /38/ - Kuřecí a krůtí masou/41/ - Lahůdkářské zboží /45/ - Masou/48/ - Mexické topinky, tortilly a omelety /52/ - Mlékoua mléčné výrobky /57/ - Moučníky /62/ - Nápoje /66/ - Obiloviny /69/ - Omáčky a polevy /72/ - Ovoce a ovocná jídla /77/ - Pizza a náplně /81/ - Pochutiny a pomazánky /85/ - Polévky normální a polévky zahuštěné /89/ - Přesnídávky /94/ - Ryby a "dary moře" /98/ - Rychlé občerstvení /102/ - Salátové dressingy /105/ - Sýry a sýrová jídla /109/ - Těstoviny a přílohy /113/ - Vejce a vaječná jídla /117/, Magický jídelníček /121/, Nejlepší a nejhorší postupy přípravy jídel /125/. DÍL TŘETÍ: CVIČENÍ ZAMĚŘENÉ NA FORMOVÁNÍ POSTAVY Zeštíhlete si pas a zploštěte si bříškou/137/, Cvičení na formování boků, stehen a hýždí /164/, Strečink zaměřený na formování postavy /194/, Oblečení vhodné proucvičení /201/. DÍL ČTVRTÝ: AEROBNÍ CVIČENÍ PRO CELKOVOU ŠTÍHLOST 25 způsobů jak se zbavit tuku a kalorií /211/: Aerobik a videokazety s aerobikem /215/ - Běh na lyžích /219/ - Elipsovitý trénink /224/ - Chůze /229/ - Jízda na kole /233/ - Jízda na kolečkových bruslích /238/ - Kondiční běh a běhový simulátor /242/ - Pěší turistika /246/ - Plavání /249/ - Práce v domácnosti /254/ - Práce v okolí domu /257/ - Rotoped /261/ - Rychá chůze /266/ - Simulátory běhu na lyžích /271/ - Skákání přes švihadlou/275/ - Step aerobik /280/ - Steppery a simulátory chůze /284/ - Šlapací simulátor /288/ - Tanec /292/ - Tenis /296/ - Veslování /300/ - Vodní aerobik /304/ - Zahradničení /308/. DÍL PÁTÝ: MOTIVACE K DOSAŽENÍ NOVÉ ÚROVNĚ Váš nový přístup k jídlu /313/, Akční tipy proucvičení /320/, Bezprostřední optická minimalizace /325/.


 
  košík